Coca Cola

Photoflyer byl jedním z hlavních nástrojů společnosti Coca Cola během loňské festivalové sezóny, který jí pomohl s budováním povědomí a sympatií ke značce a zájem mezi návštěvníky. V závislosti na konkrétním trhu, jeho požadavcích a cílech kampaně využívala Coca Cola různá řešení Photoflyer. Všechna ale zahrnovala odtrhávací kupóny pro podporu prodejů na baru a jejich součástí byl hashtag #tastethefeeling, který vdechl festivalům život i na sociálních sítích.

  • KLIENTA:

    Coca Cola Corp.

  • ZNAČKA:

    Coca Cola

  • UMÍSTĚNÍ:

    Belgie (Rock) Werchter

  • ZEMĚ:

    Belgii, Francii, Německu, Velké Británii a Nizozemsku

  • JINÉ ZNAČKY V RÁMCI COCA COLA CORP, KTERÉ POUŽILY FOTOFLYER:

    Fanta, Coca Cola Light, Coca Cola Zero

  • SHARE:

To request more information or prices click below.